Zadzwoń do nas

+48 518-545-847

BARTO-SZKO BHP ARTUR BARTOSIEWICZ

REGULAMIN i polityka prywatności korzystania z Serwisu www.bartoszkobhp.pl

 

Korzystając z serwisu www.bartoszkobhp.pl i jego treści akceptujesz poniższe zasady

§1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

 

  1. Serwis – serwis internetowy Administratora stanowiący platformę informującą o szkoleniach z zakresu BHP, pierwszej pomocy i innych pokrewnych, funkcjonującą pod adresem www.bartoszkobhp.pl, za pośrednictwem którego Administrator świadczy na rzecz Użytkowników usługi drogą elektroniczną na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należący do Barto-Szko BHP Artur Bartosiewicz szkolenia i usługi BHP Czerwonka Szlachecka 37 06-232 Czerwonka NIP: 7571474290, e-mail: info@bartoszkobhp.pl

  2. Szkolenie – szkolenia on-line, sprzedawane przez Usługodawcę

  3. Użytkownik – osoba fizyczna lub osoba prawna, kupująca dostęp do szkolenia lub zakup artykułu BHP

  4. Usługodawca – Barto-Szko BHP Artur Bartosiewicz szkolenia i usługi BHP Czerwonka Szlachecka 37 06-232 Czerwonka NIP: 7571474290                                 

  5. Sprzedawca – Barto-Szko BHP Artur Bartosiewicz szkolenia i usługi BHP Czerwonka Szlachecka 37 06-232 Czerwonka NIP: 7571474290

  6. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

  7. Kupujący - osoba fizyczna lub osoba prawna, kupująca dostęp do szkolenia lub zakup artykułu BHP

  8. E-SKLEP ART. BHP – sklep internetowy z artykułami BHP dostępny pod adresem www.bartoszkobhp.pl/e-sklep-art-bhp

  9. Płatność – płatność za usługi będzie realizowana za pomocą Operatora płatniczego : 
      Przelewy24 PAYPRO S.A. 60-198 Poznań, ul. Pastelowa 8 NIP: 779-236-98-87, Regon: 301345068

§ 2

Regulamin zawiera zasady, regulujące prawa i obowiązki Usługodawcy (Sprzedawcę), oraz Użytkownika (Klienta, Kupującego)

§3

Zakup szkolenia, artykuły BHP i korzystanie z serwisu

1. Usługodawca za pośrednictwem Serwisu sprzedaje Użytkownikowi dostęp do szkolenia i materiałów szkoleniowych.

      2.Klient za pośrednictwem zakładki E-SKLEP ART. BHP może dokonać zakupu artykułu bhp, Informacja o ewentualnych przerwach w świadczeniu usług zostanie udostępniona na stronie internetowej www.bartoszkobhp.pl

 

      3.Zawarcie umowy na kupno szkolenia możliwe jest po wejściu w zakładkę „SZKOLENIA BHP ONLINE” a następnie kliknięcie „przycisku” „Dodaj do koszyka” Użytkownik zostanie przeniesiony na stronę , gdzie będzie mógł wybrać sposób płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Użytkownik zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę na zakup szkolenia uważa się za zawartą.
 

§4

Dostawa zakupionego szkolenia

 

 

  1. Dostawa zakupionego szkolenia nastąpi niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Użytkownika, nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności przez Usługodawcę. Szkolenie wraz z materiałami szkoleniowymi będą dostępne na wirtualnym dysku typu „chmura” Google, do którego Użytkownik dostanie stały dostęp, bez ograniczeń czasowych. Użytkownik otrzyma również powiadomienie o dostępności zakupionego szkolenia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

  2. Użytkownik ma możliwość wybrania rodzaju dostawy certyfikatu po odbytym szkoleniu.

      Dostępne są 3 formy dostawy:

       a) elektronicznie na pocztę e-mail podaną przy zamówieniu szkolenia - darmowa dostawa

       b) za pośrednictwem paczkomatu– koszt pokrywa zamawiający dostęp do szkolenia

       c) za pośrednictwem dostawy kurierskiej koszt pokrywa zamawiający dostęp do szkolenia

           Płatne usługi dostawy certyfikatu z odbytego szkolenia świadczy Firma InPost Z SIEDZIBĄ UL. PANA TADEUSZA 4, 30-727 KRAKÓW

           NIP:6793108059

 

§5

Składanie zamówień w zakładce

„E-SKLEP ART. BHP”

 

  1. Pierwszym etapem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z opisem produktów i dodanie odpowiednich produktów do koszyka.

  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje poprzez kliknięcie „przycisku” „Dodaj do koszyka” dostępnego przy produkcie będącym przedmiotem zamówienia . Użytkownik zostanie przeniesiony na stronę , gdzie będzie mógł wybrać sposób płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Użytkownik zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę na zakup szkolenia uważa się za zawartą. Strona internetowa Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert. Klient zamawiając towar składa ofertę zawarcia umowy. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma na podany adres e-mail wygenerowany automatycznie komunikat potwierdzający otrzymanie przez Sklep zamówienia

  3. Zamówione produkty wysyłamy po opłaceniu pełnej ich ceny wraz z kosztami dostawy. Na zapłatę czekamy 7 dni. Po tym terminie możemy przysłać do ciebie mailem przypomnienie o zapłacie, w przypadku braku zapłaty w ciągi 24 godzin zamówienie zostanie anulowane.

  4. Zamówienia realizujemy na terenie Polski

  5. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

  6. Sposób Dostawy oraz jej warunki mogą się różnić w zależności od wagi zamówionego Towaru, o czym Klient każdorazowo informowany jest w trakcie składania zamówienia za pośrednictwem komunikatów zamieszczonych na Stronie Internetowej Sklepu.

  7. W przypadku wyboru Paczkomaty 24/7 jako formy Dostawy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia z zastrzeżeniem, że zbyt duża paczka zostanie dostarczona na Twój adres domowy i może zostać przekazana kurierowi InPost.

  8. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie produktów, powiadomimy Cię o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy uiszczoną przez Ciebie cenę. Jeżeli taka będzie Twoja wola, możemy także zmienić zamówienie, dostarczając Ci inny, wybrany przez Ciebie produkt i dokonując stosownych rozliczeń w zakresie różnicy cenowej.

  9. Zamówione towary będą dostarczane do Ciebie za pośrednictwem dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

  10. Obowiązują Cię ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą własnością. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Ciebie składa się cena za towar oraz koszt dostawy(w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie), o której jesteś informowany na stronach Serwisu w trakcie składania zamówienia.

 

§6

Reklamacje

 

          Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres info@bartoszkobhp.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

 

§7

     Prawo autorskie

 

  1. Wszelkie treści udostępniane za pośrednictwem Serwisu są własnością Administratora lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie.
  2. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Serwisu www.bartoszkobhp.pl w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej zgody Administratora lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa autorskie.

  3. Zabrania się również zewnętrznym podmiotom pobierania zdjęć ze strony Serwisu www.bartoszkobhp.pl oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.

  4. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Administratora lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.                                   

               

 

 

§8

Odstąpienie od umowy

 


  1. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna Kursu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Użytkownik może złożyć poprzez wysłanie wiadomości e-mail na info@bartoszkobhp.pl lub drogą pocztową na adres Usługodawcy. Dzień odstąpienia od umowy liczony jest jako dzień otrzymania maila lub dzień otrzymania pisma drogą pocztową od Użytkownika.

  2. W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od umowy w terminie 14 dni od zawarcia Umowy, dokonana przez Użytkownika opłata zostanie zwrócona Użytkownikowi w takiej samej formie w jakiej została ona dokonana. Użytkownik może ustalić z Usługodawcą inną formę zwrotu opłaty poprzez podanie tej informacji na mail info@bartoszkobhp.pl. Inna forma zwrotu opłaty będzie możliwa, jeśli nie zwiększy kosztów dla Usługodawcy.

  3. W trakcie trwania umowy Użytkownik może zrezygnować z umowy, jeśli dotyczy ona subskrypcji miesięcznej. Rozwiązanie umowy następuje po 14 dni od zgłoszenia tego faktu Usługodawcy poprzez maila na info@bartoszkobhp.pl lub drogą pocztową. Okres rezygnacji liczony jest od daty otrzymania maila lub otrzymania pisma od Użytkownika.

 

 

 

§9

Polityka Prywatności

1. Polityka Prywatności informuje Użytkowników, jakie dane osobowe są od nich zbierane, w jakim celu i jak będą wykorzystywane. Wszyscy Użytkownicy Serwisu akceptują jej politykę prywatności.
Podczas wizyty Użytkownika na Serwisie zbierane są automatycznie dane o IP użytkownika, o jego adresie, o przeglądarce.
2.Wskutek korzystania z Serwisu, przy włączonej obsłudze plików „cookies”, Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie mechanizmu plików ”cookies” tj. zapisywanie tych plików w pamięci urządzenia, z którego korzysta Użytkownik                            

 

§10

Dane osoboweW celu realizacji usługi konieczne jest podanie przez Użytkownika danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowej realizacji usługi. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca. Dane są przetwarzane wyłącznie zgodnie z poniższymi celami.
Imię i nazwisko – jako podstawowa informacja identyfikacyjna Użytkownika
E-mail kontaktowy – w celu przesyłania informacji o dostępie do Szkolenia i artykułu BHP, w sprawach organizacyjnych, oraz kolejnych propozycji związanych z nauką w celu motywowania Użytkownika do nauki
Adres zamieszkania – w celu wystawienia rachunku za usługę.

  1. Podanie tych danych jest obowiązkowe zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu realizacji usługi.
    W związku z przetwarzaniem danych osobowych, każdej osobie przysługują następujące uprawnienia:
    prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio taka zgoda została wyrażona, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

  2. Powyższe uprawnienia można zrealizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 16 – 21 RODO, kontaktując się pod adresem e-mail: info@bartoszkobhp.pl
    Gwarantujemy poufność wszelkich przekazanych danych osobowych. Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Usługodawca powierza przetwarzanie danych osobowych wyłącznie uprawnionym do tego podmiotom.

  3. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane będą przez okres korzystania z usługi lub do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie                              

 
 

§11

 
Postanowienia końcowe 
 

  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://www.bartoszkobhp.pl/regulamin-i-polityka-prywatnosci

  2. Zmiana Regulaminu może nastąpić w każdym momencie, bez konieczności uzasadniania przyczyny, np. z powodu ważnych przyczyn prawnych, technicznych lub organizacyjnych.

  3. Korzystanie przez Użytkownika z Serwisu po wejściu w życie zmian Regulaminu równoznaczne jest z akceptacją wprowadzonych zmian przez Użytkownika.
  4. Regulamin nie wyłącza, ani nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa pierwszeństwo mają te przepisy.
  5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. Wybór prawa zgodnie ze zdaniem poprzednim nie pozbawia jednak konsumentów mających miejsce stałego zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ich praw wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa stałego miejsca ich zamieszkania.
  6. W przypadku jakiegokolwiek sporu na tle realizacji usług świadczonych na podstawie Umowy i Regulaminu, właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej właściwy wg ogólnej właściwości wynikającej z Kodeksu Postępowania Cywilnego.

+48 518-545-847

info@bartoszkobhp.pl

Czerwonka Szlachecka 37

06-232 Czerwonka

Na skróty

Przesyłki realizuje 

© bartoszkobhp -

Stronę wykonał Artur Bartosiewicz

Wszelkie prawa zastrzeżone.